well, that was fun

hola !

idag vet jag fortfarande inte om jag vill ha glass..
vet inte vad jag vill längre.


älskar flummiga människor ! beatbox från frakrike, jag har säkert
kollat på den videon tio gånger och jag garvar lika mkt varje gång..


-"om man tar bort glasögonen så är han ju riktigt het."
okej ronja..


hur kunde jag missa Grey's idag ?
hur kunde hockeybilljetterna ta slut så fort?
hur vet man att allt kommer att gå bra?



upptäckte idag att syskon kan vara hur söta som helst, man
 måste bara vara söt tillbaka.



längtar till valborg då det ska bli grillning vid stångån, det ska bli mys.

Kommentarer
Postat av: ulli

glöm inte läsken! jag ska ha så mycket fanta så jag spyr... XD

2007-04-11 @ 22:41:10
URL: http://ullplats.blogg.se
Postat av: Ronja

Vi ska ha jättekul på valborg! :) <3

2007-04-12 @ 12:55:55
Postat av: Ronja

.. och han varinte så het :P och fan att biljetterna tog slut :(:(

2007-04-12 @ 12:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0