summer in the city

hola !

orkade inte skriva igår, så det får bli idag ist.

igår var det fredag, underbara fredag. då hade vi ingen svenska, härligt !
så vi fick sluta tidigare. då gick jag, gabbi, matilda, cornelia och madde på stan.
det var jättevarmt ute ! så man kunde gå i bara t-shirt till stan, underbart !
sommaren är här !
man kan gå på toa i domkyrkan faktiskt, det visste inte jag fören igår..
matilda, cornelia och madde köpte glass på bosses. min nya favorit, citron !
det finns ingen godare. så pistage o polka släng er i väggen :p
sen gick vi upp och satte oss utanför domkyrkan och slappade. det var mysigt.


 image6

Jag och gabbi utanför domkyrkan  ^^


sen när jag kom hem tittade jag och johanna på hundtricket, aww. det filmen
är så bra !

idag när vi äter frukst:
-the beer-rabit has logged in.
-björnkaninen har loggat in.
det var inte riktigt det min syster sa med det hördes som det. hon
visste inte vad hon sa för fel men, sen när hon kom
på vad hon sa blev det väldigt roligt.

idag ska jag åke iväg och sola tänkte jag. börjar bli brun nu !
sen skulle jag och ronja tittat på hockeyn i cloetta men det fanns
inga biljetter när vi skulle ha..
så det blir lite middag hos min moster och morbror ist. det
var länge sen jag såg dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0