picnic in the park

hola !

idag har jag, gabbi, matilda, jenna o corwis picnickat i trädgårdsföreningen. det var mys, men det blev lite kallt efter ett tag. sen efter ett tag kom ronja o ola o hälsade på,

alla barnen har sex med tjejer utom jon,
han har sex med kon.

jo men den var ju rolig ronja.. ;)

igår natt sov jag hos gabbi. vi kollade på film, torsk på tallin. den var både rolig och hemsk på samma gång, jag tycker synd om roland..
men sen gick vi på promenad ut i skogen. då hittade vi videung buskar, det är vår! men när vi hade gått ett tag o hittat några mensträd, hörde vi något konstigt från en lada längre bort.. sen hörde vi att det var får som bääade där inne. när jag ville gå in o titta på dom så vågade inte gabbi det, för hon e en liten FEGIS :D
sen blev det mörkt och vi gick hem till gabbi igen, då kollade vi på vänner, den serien är så underbar så det finns inte ! det var en mysig helg med lilla Gabbi <3


image2

Jag & Gabbi ute i skogen ;) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0