Näst sista april

hola !

idag, slappt.
såg på teve, när mormor kommer o hälsar
på ! hon fyller år idag !

grattis mormor <3

vi åt tårta, prinsesstårta, mums var det allt !
men man känner sig tjock efter man har
ätit tårta, men jag ville ha en bit till, haha.

solade idag, men inte ute. nej nej, kallt !
tack för att det finns solarium.

annars har det inte hänt så mkt idag, sett lite
halvt på teve, sov nog lite oxå för jag fattade ej
vara filmen handlade om.
har blivit expert på att somna till film, jättejobbigt, för
filmerna är ju bra. eller det tro jag iaf, av det jag hinner
se av dom..

det ordnade sig med valborg !

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag är också expert på att somna till filmer!

2007-04-30 @ 10:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0