meeting old friends

hola !

igår när jag hade varit o solat, träffade jag hanna på station. det
var jättelängesen jag såg henne. såg henne på 7seven sist tror jag att det
var.. hon skulle in till Linköping o köpa en tröja så jag följde med.
vi strutta runt på stan ett tag sen åkte vi hem till henne. hennes
nybyggda hus var jättefint ! typ 4 meter upp till taket. jag det var jättefint.
vi drack te o käkade kärleksmums. mums !



image7

Resecentrum för längesen, tyckte den bilden var fin ^^


sen skulle jag iväg hem, vi var bjudna på middag hos moster och morbror.
när vi kom dit var kusinerna där oxå. det var kul att se dom, för det gör man inte
så ofta. men det är inte så konstigt eftersom dom inte bor här längre, utan i Norrköping
och Jönköping. men men.. det som är kul att hela familjen Lundin fyller samma
vecka typ. GRATTIS på födelsedagarna, eller nått. det är helt ortoligt,
kussarna har redan blivit 22 och 27 det är helt otroligt. dom har blivit stora.
men dom har ju alltid varit äldre än mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0