little things I should have said and done

hola !

idag var det en rolig, men stressande dag.
jag fick skjuts till station, vilket gjorde att jag glömde
min skåpsnyckel igen ! det är inte första gången.
så jag fick dela skåp med ronja, min räddande
ängel. (A)

kortspelande i berzån är hur vi tillbringar våra långa
raster. så idag blev det tecknet. två raster. en med
mig, ronja, gabbi och cornelia. mitt o ronjas tecken är det
bästa, enligt oss själva..
men jag gjorde ju så här, säger ronja o visar vårt
tecken. smart ronji, men det roliga var att corwis o
gabbi inte fattade och minst gabbi, men så är det ju nästan
jämt. så söt är hon, nyfiken liten sak. vadå?


nationellt prov i engelska imorse.. assay..
men det gick ganska bra endå. jag skrev om ett brev som
ronja hade skrivit till mig när vi var vuxna och hon ville ha reda
på hur mitt liv hade varit. jag hade varit gift o hade en dotter,
men var nu skilld för att min man var tvugen att åka till usa
för att gå med i armen. ronja skulle gifta sig och ville att jag
skulle komma på bröllopet. 
ja hoppas dom som rättar proven inte garvar ihjäl sig åt
min berättelse..
jag försökte vara seriös..

beställde skoltröja idag, jättefina var dom ! babyrosa
med vitt berzan tryck. kan det bli finare? nej, tror inte det.
krångligt o betala på nätet, **** på det !

anyway.. dt var en rolig dag idag. efter skolan åkte
ronja o jag o träna, det har vi inte gjort på tre veckor..
det känns inte bra, men nu gjorde det igen, när man
väl var där. men det gick trökt idag, men det funkade.
trodde vi så kändisar på friskis & svettis men det gjorde
vi inte. men louise var där iaf. förstår ej hur hon kan
träna så länge..


igår var tjejerna själva på idrotten, för att killarna hade teori.
haha !
jag, ronja och gabbi hade killarnas omklädningsrum för oss
själva, oh yeah ! men när gabbi skulle gå o hämta sin
digitalkamera så var det en man där inne.. scary
vi lekte fula gumman på gympan.. vet ej varför
det heter så, jag visste inte att det hade ett namn. men
det är alltid lika kul att köra det, som vanligt. det blir mkt
spring och mkt skratt. vill inte ens förklara hur det
går till, man blir bara förvirrad. jag blir tom förvirrad av
att förklara det.

i onsdags träffade jag carro <3 det var underbart att se henne igen !
det var jättelänge sen. har saknat dig gumman !
älskar dig massor <3


känner nu att detta blogginlägg blev långt, men
så blir det ibland, när man har mkt o säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0