It's cold around me

hola !

idag har det varit en kall dag.. tåg försenat.. men det blev varmt i solariet, yes yes :)
jag hittade mitt CSN-kort idag.. trodde inte att jag hade fått något.. men det hade jag. fick det som alla andra, i september, men men.


- ska jag spara den gröna mjölken till filen imorgon? // min lilla mamma ;)


påsk har det varit och jag fick mkt godis av påskharen, så nu mår jag illa..
sen blev det påskfilm.. men somnade efter all mat och godis.
såg typ trekvart..

har pluggat lite idag på naturkunskapen, känner mig riktigt stolt över mig själv.


LHC vann igen !
härligt härligt !


Kommentarer
Postat av: Ronja

NK:n suger blää!

2007-04-09 @ 17:17:34
Postat av: ullis

jag tänkte vara jätteduktig och läsa alltihop och göra alla frågor... sen insåg jag hur många sidor det var och kastade boken i väggen XP

2007-04-09 @ 20:31:31
URL: http://ullplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0