it was the time of my life

hola !

idag var en rolig dag.
vikarie både på engenskan och svenskan, hon vi hade på
svenskan var en riktig tjurkärring.. hon har nog alldrig flummat runt
som jag gör varje dag. så tjurig var hon.
idrotten var kul, med volleyboll. vårt lag var jätteduktigt.. hrmm..

vi slutade klockan 1 ! 
det var otroligt skönt !
då föjlde jag, gabbi, cornelia ocxh madde med hem
till matilda, för att fixa våran klass sida till redax.
gabbi o jag lekte med leksakspistoler, medans de andra bakade
kladkakemuffins, dom var smariga, mums ;)
våran klass sida blev jättefin verkligen ! då väcks alla minnen
från nollningen till liv igen, åhh vad jag älskade den tiden ! den bästa
tiden i mitt liv.


image5



knullrull, jag och ronja rullar ! ^^
den leken var den mest underbart knasiga, otroligt
knäppa men ändå roligaste leken, fast
suck and blow var oxå kul.


klockan blev kvart över 4, och jag ver tvungen att springa ner
till resecentrum på en kvart.. jag var uppe vid folkunga.
jag ser 202 komma, och jag tänker yes jag hinner. för jag ville
inte  gå mer, för jag tog mina andra ballerina idag, inte bra.. för att jag fick 
skoskav.. men när jag är 3 meter bakom bussen så åker den ifrån mig !
busschaufören måste ha sett att jag sprang men stannade inte, för dom är ju så
inringade på sina jävlabusstider ! ååhh.. jag blir galen på det ! så jag halvspringer 
ner till resecentrum så forta jag kan, ser tåget komma och springer lite fortare. jag hann !
men när jag satte mig ner på sätet gjorde fötterna asont.. hgar aldrig haft så mkt skoskav i
hela mitt liv.. sen flåsade jag som jag  vet inte vad. ska man inte få kondis om man tränar ?

sen när jag kom hem var det tennis, jag hann vara hemma i en kvart, sen
åkte vi iväg till hallen. det gick bra idag !

nu är jag hemma igen och ska se på hockeyn som börjar nu !
hoppas verkligen att dom vinner idag LHC !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0