I'll be by your side you know I'll take your hand

hola !

idag har varit en slappar dag. var o spelade tennis i morse, mucha jobbigt o spela i två timmar.. sen var det tänkt att jag skulle fika med hanna, men hon är lite sjuk, stackarn ! så det får bli någon annan gång snart hoppas jag. det är läskigt vad man har glidit ifrån sina kompisar från sjuan, åttan, nian. man har aldrig tid att ses, men när man väl har tid så har inte dom det osv.. det är hemskt...

bara så ni vet, (ni vet vilka jag menar), så tänker jag på er,
jag saknar er ! <3


jag borde städa mitt rum nu. men jag orkar inte det, så det blir nog inget av det, men jag måste för det är kläder överallt..

sen vill jag åka o sola, men vet ej om jag orkar det heller.. men det ska jag !


image4


LHC vann igår ! så underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0