how thick could you get ?

hola !

idag började skolan, och all stress kommer tillbaka..
usch !

vi hade kemi idag.. det var inte kul. vi skulle prata betyg. när jag kommer
ut i korridoren i min gula klänning från Gina säger vår kemilärare anders:

-Här kommer modelejonet med mammaklänning.

Så kan man inte säga, det gör man bara inte ! det  spelar ingen roll
om man är lärare eller inte, man kan inte säga så till någon !
När jag sa det till matilda, sa hon att han hade sagt att hon såg gravid ut i
sin klänning ! :O vad är det för konstiga lärare det finns på Berzan?
till ronja hade han kastat hennes prov.. på henne t.om..
nog om det, jag fick G, är nöjd med det ! med tanke på att det var lika
många IG som G.. det är knas för en naturklass, men vadå ? det är inte vårat fel, det är
han som gör för svåra prov !

naturkunskapsprov,  naturkunskapsprov, naturkunskapsprov....
kan lite om mkt, det låter ganska bra, eller nått..

när jag cyklade hem idag var det två tanter som gick på gatan, jag plingade,
för att de skulle flytta sig lite, den ena tanten blev livrädd ;) det var kul.
fast jag kände mig lite elak, men vadå jag ville ju komma förbi..

Hur kan det vara fel på lyset i en SM- final ?
Usch o fy för Swedbank-arena !
Nu vinner inte LHC ikväll...

Jag vill se hockeyn i cloetta på lördag, ska få med ronja oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0