a normal day

hola !

idag är det tisdag. men det är ingen vanlig tisdag,
nej det är en tidag och pollen har kommit !
ja vad glad jag blir ! näsan rinner och ögonen
blir röda ! det finns inget bättre.. please..
varför finns det björkar överhuvudtaget ?
men det är väl bara för att jag ska klaga på dom
varje vår.
kollade på någon konstig film på idrotten. ja vi
hade ingen vanlig gympa.. buhu. det ville jag ha.
idrott är kul. men hon på filmen skulle snacka om
stress men snackade om lust..

igår var det måndag, första dagen på veckan..
jippie ! eller not ! åkte hem, tänkte åkt o solat, men
orkade inte.. när mamma kom hem skulle johanna
på gitarren och då åkte jag med. men inte för att
lyssna, nope. sola.
sen när jag kom hem skreva jag min apple story
till engelskan.. är inte säker på om det kunde va
en berättelse. men det märks väl så småningom.


image8

men nu måste jag se på desperate housewives ^^ 
har längtat efter det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0