28 April

hola !

idag har det inte hänt mkt,
ungåts med min syster idag genom att
titta på film, men jag somnade..
kände mig elak då, eftersom jag inte ser
henne så mkt nu för tiden. det är sorglit

men johanna du vet att jag alltid kmr att älska dig <3

när jag vaknade var filmen slut.. så bestämde
mig för att titta på prison break sista avsnittet, när
jag skulle trycka på dvd:n fick jag värsta stöten.. det
var läskigt.. men när jag väl började kolla passade jag
samtidigt på att göra fransk manikyr, det blev
riktigt fint enligt mig själv, för mina naglar går alltid
av men inte nu !


image9


mina manikyrerede naglar ^^


"ska inte se fram emot någonting det blir aldrig som man
tänkt sig ", citat a la ronja, det stämmer.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Alla borde ta efter det där med förhoppningar. jag tror världen blir lyckligare då :P

2007-04-29 @ 16:27:59
Postat av: ullis

föhoppningar är ju allt vissa mänskor har....

2007-04-29 @ 21:06:52
URL: http://ullplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0