25 April

hola !

onsdag. onsdag.


har så mkt att säga men vet inte hur jag
ska skriva..

lägtar till valborg iaf, det ska bli kul !
vilket leder till mer valborgskris !

jag fick tid hos magnussons den 29/5
så se upp alla där ute för då kommer
jag körandes förbi er !
lite sent vet det..

det var jättegulliga barn här igår
som ville att vi skulle köpa godis
som gick till mantorps FF, dom var
så söta så vi köpte, men godisarna var
inte goda..

har dom som kör bil, blinkersen i ratten ?
jag bara undrar, det är så irriterande när
man bromsar in med cyleln. sen så saktar
bilarna ner lite men sen när dom precis ska svänga
då blinkar dom. kunde dom inte gjort det liite tidigare ?
jag vet, detta är en löjlig sak att hänga upp sig på. men
vadå om det händer tre dagar i rad då blir man irriterad !
så ska inte jag vara när jag ska köra bil någon gång i
framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0