Uppdatering

Det har hänt mkt sen sist jag skrev, men endå inte så jättemycket.
Praktiken mån-fredag 9.30-18. Så blir inte mkt mer av vardagarna inte.


Förra helgen åkte hela familjen ner till Göteborg för att se Johanna och pappa springa Göteborgsvarvet. Även Ronja med pojkvän skulle springa. Jag och mamma hejade :) riktigt mysigt att bara åka iväg med familjen :)

I fredags var mamma inne på praktiken. Hon fick en synkoll av mig och sen fick hon prova linser. Inte lätt att instruera hur man plockar i och tar ur men vi lyckades rätt bra :)

Denna helgen har jag träffat min kusin med familj.
Jag och Emma var i Linköping i lördags och gick i affärer. Provade hur mkt som helst men en ynka påse var lyckades vi med ;) åt en jättegod sallad på hälsofreak ute i solen, så härligt!

I går morse gav jag mig ut och sprang innan frukost. Skönt! Kändes att det gick fortare än i torsdags.

Bokade biljetter till Eskilstuna igår. Åker upp till Johanna över helgen. Systermys med Eurovision väntar :D <3

Nu är jag på väg in till stan för praktikvecka 4. Hoppas på många synisar denna vecka så jag får ihop mina trettio tills praktiken är slut nästa fredag.

Den röd/orangea toppen handlade jag i lördags. Härlig färg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0