Första praktikdagen

Nu är första praktikdagen avslutad. Idag har det inventerats, slipat in glas, varit med inne i undersökningsrummet vid linskoll och lite butiksarbete.
Bra start med andra ord.

Imorgon kommer en man som forskar om ögonträning. Jag ska få sitta med, men även få prova testerna. Det ska bli spännande. Ska se om jag får in ngn synundersökning, annars får det bli premiär på fredag.

På lunchen var jag inne och skrev på papper hos Direkt Optik, där blir jag hela sommaren så har smörjt in mig med brun utan sol för fullt här nu. Kommer jag inte få ngn riktig sol får det vara en fake sådan, bättre än inget ;) dessutom mer hälsosammare för hyn!

Berättar om Valborgs helgen när jag packar upp datorn, har inte hunnit det ännu :)

/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0