Uteservering med Vickan :)

Onsdag 8 juni



På kvällen
hade jag och Vickan bestämt att vi skulle sätta oss på en utesevering, dricka vin och snacka lite skit. Nu när det inte gick igårkväll :p




Shorts och skjorta på!


Så jag skulle åka med 8 tåget var det tänkt. När jag kommer fram. Försenat till 20.18. 20.21. 20.23. Klockan blev 20.25 då kom tåget och jag var påväg. "Na, ja e inte bittar!" som Robert Gustavssom/Tony Rickardsson skulle säga ;)


I stan var det jättemycket studentmössor som gick omkring. De har haft sin mösspåtagning idag.


Jag och Vickan satte oss på Platå med varsitt glas Rosé. Det är sommar det!











Jättemysigt!


På tåget hem fick jag sällskap av Sandra som hade jobbat på Platå på kvällen. Det var jättekul att se henne igen. Vi pratade en massa minnen, om våra liv nu och om lite annat. Har saknat min barndomsvän :) <3



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0