Spring i benen

Onsdag 8 juni



Fick lite spring i benen
efter att ha solat på dagen. Vid två såg det rätt mörkt ut på himlen så jag tänkte att jag skulle ge mig ut och springa. Perfekt nu när det såg ut att börja regna. Trodde jag ja..



Jag hann väl en sådär 100 meter innan det sken upp och blev strålande sol igen.. Görvarmt blev det! Men jag stannade inte. Fast besluten att springa den rundan jag tänkt från början. Så jag sprang till spåret, spåret och hem igen. Det gick väl lite långsammare än vanligt men det gick verkligen inte att springa fort när solen gassar på och det inte blåser ngt.
Var väl typ 35 grader, då är det okej att vara långsam ;) Människor som såg mig måste trott att jag var knäpp som gav mig ut och springer när det knappt går att röra sig ute.

Som min kusin sa: Ambitiöst eller dumt? :) Ja det var nog mest dumt, men kände mig ambitiös ;)


Han kom förbi sen för att hämta Körkortsteori-böcker som jag har. Bättre sent än aldrig, eller hur kusin? ;)



Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0