Min första jobbvecka

Min första jobbvecka har varit tuff. Det tar på krafterna att vara sådär övertrevlig. Somnar till på tåget hem mellan Vikingstad och Mantorp. Tur att kundvärden pratar så högt annars hamnar jag i Jönköping. Det skulle inte vara så kul kanske :P

"Hejhej!" Det är mitt nya jag :P Men det är jättekul på jobbet varkligen! Det är aldrig samma sak.

Trodde att jag skulle shoppa ihjäl mig när jag har en timmes lunch, men jag har varit duktig och tagit en powerwalk upp till sjukhuset varje dag. Det är inte illa ;) Orkar knappt ut och springa när jag kommer hem på kvällarna, eller så regnar det, så luncherna är perfekt för lite vardagsmotion :)

Mina nya brillor är på konstant. Jag gillar dem skarpt!


Tisdag



Onsdag



Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0