Fest :D

Fredag 10 juni



Efter min shoppingrunda blev det en sväng till systemet. Jag var sugen på rosé, men det var helt tomt på hyllorna. Så det fick bli vitt :)

Åkte tåget hem med pappa som precis hade slutat jobbet.

Väl hemma var det bara att sätta igång plattången och börja sminka och fixa sig. Det väntades fest :) Glömde min mobil hemma, så tog pappas. Klant josse alltså, men så är det ;)
Åkte till Linköping och till Vickan :) Hos henne var även hennes kompisar från Rimforsa.











Studentmössa på dagen till ära, hahaha! Passar forfarande efter två år ;) vill ta studenten igen! Det var så himla kul! Hela dagen var kul! Och dansa bal igen vill jag också göra igen! Åh vad underbar den veckan var, med bal och student :)



<3


Framåt tolv var vi i stan. Massor vita mössor ute, men även en massa andra människor, så ågatan var full! Fick inte plats nån stans typ :P


Trevlig kväll iaf :) (innan vi kom in tiill stan :P)


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0