Den femte årstiden

Lördag 4 juni



Började dagen med frukost på altanen med min kära familj. Mys!


Mums!

Jag, mamma och pappa åkte sen in till Linköping för att få Mons Kallentofts bok "Den femte årstiden" signerad av honom själv! Jag som är helt besatt av  hans böcker visste typ inte vad jag skulle säga till honom när jag kom fram, hahah! Sa att jag gillade hans andra böcker och då blev han glad :)

Vi åkte sen och hämtade Johannas födelsedagstårta (blev firande idag ist) och sen bar det iväg hemmåt och jag solade en stund på altanen ;)




Nu klarar jag mig i sommar ;)




De ni, inte illa va? :P





Tårta och paketöppning blev det sedan


Började göra mig iordning för att åka till Linköping och träffa Ronja och Vickan! :D

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0