Blixtar över huset :O

Tisdag 7 juni



Det var lite varmt på morgonen, tror dock att det var åskvärme. Men det blev att sola/läsa en liten stund på altanen med syrran min!


Gjorde godaste maten. Tonfisksallad.




Det gick inte att sola mer när det blev molnigt så jag installerade The Sims 2, för att ha ngt att göra ;)
Så johanna och jag satt vid varsin dator när vi såg att det började bli svart på himlen..




Hehe :) Men det är faktiskt askul!


Det började se mörkt ut över himlen och jag kände på mig att det skulle braka loss när som helst. Och det gjorde det också. Blixtar och åska och spöregn så det stod härliga till! Har ärligt talat inte sett så mkt regn på en gång (jo, på Sonisphere festivalen förra året ;) ) Men i lilla Mantorp har det inte regnat såhär mycket.

Johanna och jag var själva hemma och satt och var rädda tillsammans. Vi drog ur alla sladdar till alla elektronik för blixtarna var över huset :O
Var så rädd att jag inte visste var jag skulle ta vägen typ..

Jag skulle ha åkt och träffat Vickan och Ronja och sitta på en uteservering ngnstans i stan men det blev det inte. Gick inte att gå ut i ovädret här inte, så det blev att stanna hemma :/





Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0