Vad är väl en dag på slottet?

Min helg:

Lördag
Började som sagt tidigt på lördagsmorgonen med plugg, lite städning hans med innan jag stack iväg till friskis och medelpasset. Han precis duscha innan Eric föräldrar kom till oss :) Vi fikade lite, handlade och när vi kom hem bokade vi bord på Källaren Kronan :)
Så framåt kvällen var det äntligen dags att bege sig dit. Hur mysigt som helst där nere :) För min del blev det svärdfisk! Det var inte helt fel måste jag säga!



Vi åkte hem senare efter en god middag och kollade på solsidan och film :) Hörde knappt filmen för grannen hade inflyttningfest, haha! Det var kul :)

Söndag
Vaknade relativt tidigt och åt en långfrukost med "familjen" :) Erics föräldrar ville se lite av Kalmar så jag föreslog att vi skulle ta en tur till slottet och så blev det :) Vilket fint väder det var! Helt otroligt och att Kalmar var så här vackert visste jag inte! Hur fint som helst! Kalmar är verkligen en sommarstad! (för på vintern är det bara en massa snö och kallt)


























Jag älskar dig


Oss om ngra år ;)

Efter vi gått en sväng runt slottet och i parken och tittat gick vi ner mot stan. Där var det hur varmt som helst! Riktigt hetta vill jag lova! Vad passar bättre då en en glass i solskenet? Och inte vilken glass som helst utan årets första glass! Mumms! Så alla fyra satt med varsin glass vid fontänen på Laamtåjet (Larmtorget). Underbart!



Det blev hemgång och det var dags att säga hejdå till Eric föreldrar. Jättemysigt att ha dem här :)

Solen gassade fortfarande
när de åkt så det blev väl en tre timmar solandes sådär ;) SKÖNT! Så nu är jag lite röd, men det kommer att bli brun färg sen! Åh vad jag har längtat efter sol och gassande värme!


På kvällen så invigde vi nya bordet och stolarna för vår första middag (av många) ute i kvällssolen!


Hello Kitty och jag :)


Mys!

Haft en superbra helg!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0