Storstäd på g, snart :p

Semiariet var som jag trodde. Vi fick titta på hur man löder polerar och lite annat, skönt att inte behöva anstränga sig utan bara titta på hur man gör :p Det var kul faktiskt!

Pratade med Eric om det igår. Optiker är verkligen det jag vill bli. Vet att jag har skrivit det förut, men det är verkligen så! Att få hjälpa människor, få jobba i butik och samtidigt ha praktiskt arbete när det gäller att slipa in glas/mäta upp glas justera bågar osv :) Ett yrke med allt i ett!





Ljusa jeans och favoritskorna på! Våren e här!



Nya linser idag, skönt! Behöver nog starkare är jag rädd, men måste använda upp de jag har kvar ;P
Får synen kollad varje vecka och alla kmr fram till att jag ska ha starkare :/ Tråligt men det är tydligen så att synen blir sämre när man pluggar (läser väligt mycket).


Borde städa lite här men det är så sjukt tråkigt! Ska kolla klart på Smallville som e på tv, sen skriva klart den sista föreläsningen sen städa. Det borde jag hinna va :p


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0