Solsken, men blåsigt!

Satt ute och pluggade på balkongen innan skolan idag, härdade i bikini trots blåsten, men vill man vara fin så :P Så min lunch blev några droppar sol och knäckemacka, härligt vill jag lova! :D



Vi var i verkstaden sen, det var kul idag! Vi fick kolla på den andra slipmaskinen, Indo och se hur den funkade. Och vi fick också justera in bågar på varandra, det var inte det lättaste mina vänner, nej verkligen inte :p Det blir att öva på det efter tentan för nu har man verkligen inte tid! Plugget till Optometrin måste gå först!

Var på Maxi efter verkstaden, men först in på lindex och handla foundation, så nu är man lite fattigare :/ (har inte haft det på några dagar nu, utan kört med lite solpuder, hur skönt som helst! men tänkte att det är bra att ha)
Mycket folk på maxi så jag handlade bara det jag skulle dvs. mjölk, fil, russin och GODIS! Det sista är viktigast! :P Så det har blivit en stund ute i solen nu igen med böckerna, men det var lite kallt så nu blir det innomhus.



Har skrivit mitt pluggschema nu och ska försöka hålla mig till det, men vad gör jag då vid datorn :p Nej av men den nu!
Kul att min fredag består av plugg, men så är det att vara student mina vänner!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0