Singing in the rain! :D

Pluggat och fattat, det är inte ofta det händer ;)
Tagit en svängom med dammsugaren i hela lägenheten och plockat undan mina skor :P (a) Nu är det bara disken kvar, men det får min karl hjälpa till med när vi varit och handlat.


Ska iväg snart till Maxi, så ner med inköpslista och lite påsar så är jag snart iväg :)


Det regnar lite halft (ändrar mig till vräker ner..) här i Kalmar nu också! Jippie :D Ja jag gillar när det regnar på våren, eller gillar och gillar, jag älskart! Då åker all pollen när på marken där den ska vara och josse är glad som inte snorar inga röda ögon och hon kan andas!

Men ett problem... Vad har man på sig för skor!? :O




(hör åskan lite längre bort också...)


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0