Morgon!

Godmorgon på er! Det var jobbigt att ta sig upp idag, usch ja! Men det som är positivt det är att det har regnat ute :D Dvs all pollen ligger på backen drängt där det ska vara! (känner dock att det gör ont i ögongen endå idag..)



Idag är det onsdag och det innebär en hektiskt dag:

* Föreläsning 8.30-10 "Journalföring"

* Till undersökningsrummer för att få endagslinser :)

* Föreläsning 10.30-12 "Prisma"

* Lunch

* Verkstaden för inslip forts 13-16

* Till undersökningsrummen och ta ut linserna

* Förundersökning till ett annat examensarbete


Tror ej jag hinner hem
* För 17.30 är det föreningsmöte. Då väntar möte + ta styrelsekort :)

CNaS Nollning ht-10


Händelserik dag med andra ord! :D

Det är tänkt att jag ska hinna med att plugga nånstans där emellan min hektiska schema, men vi får se när det blir :p



Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

sv; åååh jag önskar någon kom och hämtade kakan härifrån!! haha. men den är snart slut nu ;)))



vilken hektisk dag ;/ ni har ju å andra sidan väldigt lugn imorgon :P

2011-04-06 @ 21:59:15
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0