Hejdå Kalmar!

Good morning!

Igår blev det ingen träning. Satt och pluggade en bra stund, sen kände jag lite ajaj i halsen :/ Så jag tröstade mig med sprillans nya avsnitt av Desperate Housewives och Gossip Girl :D
Började packa nån gång vid halv tio :p Men jag han innan jag somnade :p

Nu har jag precis ätit gröt med banan och russin i! Mumms! Är uppe lite tidigare än vanligt så jag inte glömmer att packa ner ngt :)
Men de är väl i princip klart, bara smink, tandborste och lite sånt (skor?)

Tåget går idag 12.34, jätteskönt! Ska göra lite mackor till lunch och ta med mig. Min kära älsklings <3 förslag när jag sa att jag nog inte kommer hinna äta ngt innan jag kliver på tåget.

* Dagens stora utmaning, få resväskan upp på cykeln ;)




Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0