Hej Kalmar!

Tillbaka i Calmare stad igen :) Här har det varit strålande solsken idag! Härligt! :D

Kommer berätta om min resa hemma, men det får blir efter tentan, för det har inte blivit mycket plugg när jag varit hemma kan jag säga ;)

Idag har vi iaf haft klinisk övning i undersökningsrummen. Det gick rätt okej faktiskt :) Hem och somnade i soffan utmattad efter tågresan :P
Har umgåts med min älskling som jag inte sett på en vecka, så det var härligt att bara få pussa på honom och säga hur mycket jag älskar honom <3


Nu sitter jag lite med gamla tentor, sjukt segt! Men ska sitta en stund ikväll, upp med tuppen imorgon och plugga innan skolan. Så blir det när man inte läser hemma :P
Harry Potterbrillorna nått o sattsa på kanske ;)


Yes, plugg vare!

Hej sålänge! :)


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0