Fredagsmys!

Eric och jag har precis ätit supergod mat!



Kalkonfilé, klyftpotatis och beaneassås! Mumma måste jag säga, och citronpepeparn var på ;) Fredagsmys på hög nivå!

Nu har han stuckit iväg till sina vänner och ska kolla på Hoffmastro. Kännde inte riktigt för det utan här blir det filmmys! Eric sa att jag skulle kolla på en två delad serie som heter Xll (tretton allstå) så jag ska göra det tänkte jag :) Glömde att handla godis när vi var på maxi förut :( är sjukt sugen på det nu men det får bli russin och salta pinnar ;)




Jag har precis valt outfit tills morgondagens fest. Sofie har födelsedagsfest med djurtema, säger denna bild er ngt? ;) (blir kanske en outfit bild imorgon innan jag sticker iväg, om jag inte ser allför CNaSig ut ;D)



Trevlig fredagskväll på er!


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

Åååååh vad mysigt det är med parmiddag :D

2011-04-09 @ 16:17:16
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0