Filmjölksbröd är guld i mun!

Hemma från en hektisk dag! Phuu!

Dagen min som varit:

* Satte i linser hos Linn

* Föreläsning om retinoskopi
Kul faktiskt, äntligen är det lite på riktigt!

* Lunch
Spenderades i expen, blev irriterad över att hela mitt medlemsregister som jag gjort för CNaS var försvunnet, så det är helt borta. Sådär kul måste jag säga..

* Kliniskövning med retinoskopi
Vad svårt det var! Jag tänkte hur kan ljusreflexen gå med om hon är myop, fattade nada. Men sen ska man kompensera för arbetsavståndet och då blev Julia lite myop som jag visste att hon var, så det var ju bra det :) Vi fick även prova på autorefraktorn, det funkade bra faktiskt! Det är det jag ska jobba med i sommar, så det är bra att jag få chansen att träna på det.

* Tryckeriet
Ner till tryckeriet med Hanna och Matilda, det var kul och det fanns bra färg på tröjor och allt. Så lite sponsade blev vi, gött!

* Stan
Hanna och jag skulle ragga sponsorer till nollningen. Vi ska ha rundvandring första dagen i Kalmar och då går vi runt lite till olika företag och sen har vi en CNaS anvers som de kan ha annonser i. Men vi har inte fått alla papper om det ännu, så vi kunde inte skriva på ngt med företagen idag. M skulle maila.

* Skolan
För att skriva ut "viktiga pappren" men det var fel på dem enligt M så vi kunde inte fixa sponsorerna idag.
Lite plugg med Matilda till halv fem.

* Ut med linserna 16.30

* Upp till IT-avdelningen

Som jag hoppades kunde hjälpa mig med mitt försvunna dokument, men det är borta :/

* Plugg/babbel med Maja
Mys! Mycket bättre än att plugga! Gillar den tjejan! :D






Nu blir det film och mys med min älskling! Det var tänkt att jag skulle plugga lite mer nu, men min hjärna är mos, så det går inte. Ska istället försöka komma upp kl 8 och börja plugga innan verkstaden imorgon som börjar kl ett. Tror att jag orkar det :) Eller jag måste, för att det finns ingen tid att plugga på kvar knappt! PANIK!


Mina fina rosor hänger nu och pryder vår vita vägg <3

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

Aaaaw vad söt du är Jossa :D Gillar dig med ju ;) hihi

2011-04-14 @ 21:23:25
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

that was sweet :)

2011-04-15 @ 15:28:47
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0