Dagen min

Dagen som varit blev inte riktigt som planerad :p

* Pluggade/solade fram till halv ett
* Dan och hans ex-jobb kl ett till två

* Möta Maja på Subway för lunch :D
Vad gott det kan vara! Längesen jag åt där nu :) Satt ute i solskenet på en bänk och bara njöt! Härligt!

* In i mörka kalla skolan för seminarie
Problem/synundersökningar som vi satt i grupper och disskuterade, rätt nyttigt endå

* Skulle skrivit ut blanketter
Men då strulade det sig så jag och Hanna kom inte iväg till stan och till sponsorerna så vi får försöka fixa det en annan dag

* Till bibblan en sväng och säga hej till Eric <3

* Hem och kopiera tentor, tillbaka med dem till Sofie :)

* Ringde till min kära kusin Emma som fyller år idag! :D GRATTIS! Och pratade lite skit! Mys! Ska bli kul att ses på lördag! :)

* Och nu har jag pluggat fram till elva, duktigt av min själv måste jag säga :P




Nu väntar sägen mina vänner!
Verkstad imorgon 8.30-12, sen hem och plugg/sola! :D

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0