Dagarna går i ett

Dagarna går i ett känns det som :)

Igår var det tenta
, känns verkligen inte som igår :P Men den gick väl helt okej :)
Hanna och jag stack ner på stan sen för att ragga sonsorer, fick napp på friskis and thats it! Det går väl bättre nästa vecka kanske :P

På kvällen blev det grill hos Eric kompis Louise + alla hans Nutri-livs klassisar, jag, eric, hanna, anders, carin, sofie och andreas. Så vi var ett gött gäng på typ 13 pers :) Trevligt!
Så nu har man varit ute på Varvsholmen också, sjukt fint där ute! Där vill jag bo ;) Blåsigt värre där ute på ön, men fint vare :)



Idag har jag och Eric varit på Maxi och systemet, så nu blir det ett glas vin på balkongen innan det är dags att ge sig av mot Lindö och fira valborg! Det blir lekar med de andra föreningarna, så det ska bli roligt :D Och ikväll är det party party vill jag lova! :D Härligt det ska bli!!



Tjolahopp! :D


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

Åååååh ni får ha det så bra, önskar jag kunde joinat er ;((( PUSSS

2011-04-30 @ 21:18:55
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0