CNaS-styrelsen!

En hektisk dag idag.

Föreläsning
på morgonen, i med endagslinser (de vill inte passa till en början, men det fixade sig), föreläsning igen.
När Peter säger, Var ligger basen? Kollar jag och Maria på varandra och säger: Här ligger basen ;) Hahah! Så kul man kan ha på en tråkig föreläsning :p Tänka på alkohol, japp!


Var ligger Basen?
Här ligger Basen?
Var?!
Här?!
Var?!
Här?!
Var ligger Basen?
Här ligger Basen!






Hade sedan inslipning i verkstaden. Mitt glas var jättebra till en början, men sen så blev det för litet, aja det är tydligen rena hedenhös med handslip, ska få prova på automatsliparna nästa vecka :D

Jag begav mig till undersökningsummen för att ta bort linserna, och göra en kort periferi seende mätning hos dan och mats.

Satte mig vid ett bord och skulle plugga var det tänkte (kl var nu runt halv fem), segt! Nickade till lite där på den otroligt sköna träbänken ;)

Sen var det dags för föreningsmöte
. Mötet gick snabbt, sen blev det ut och ta en massa kort på oss! Vi är så himla bra! :D







Söta CNaS grodor!





Härliga kort!
Älskar det sista kortet!

Vi kommer ha ett så roligt år tillsammans!



Nu är det sängen som gäller här, måste sova mera. Nickar man till på en träbänk i skolan då är ngt fel ;) (hade vart i skolan i 11 timmar dock)


Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0