Gårkvällen!

Gårkvällen skulle börjat med tåg hlv 6. Inställt. Ersätts med buss. Kommer ingen buss. Nästa tåg tio över 6. De tåget försenas till halv 7. Nej, vi åkte hem igen. Och pappa fick sjutsa mig till Mslätt. Då blev jag glad :) Vill inte vara hemma när man har en utekväll planerad.

Grattis Ola! 20 och allt. Han bodde superfint i sin lägenhet!


Jag ska definitivt inte dömma folk när jag börjar plugga för att de inte gör det. Jag blir så arg! Man gör inte så.

När klockan började närma sig halv 12, åkte vi in till stan. Där blev det platå. Känns som att det är andra ggn den här veckan ;) 

Trevlig kväll!


<3


ÅHH studentcider! Minnen! <3

Tåget hem kom iaf, som tur var. Åkte med äldsta kusinen som var hemma från jkpg. Kul att se honom!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0