ALLT INSTÄLLT

18.11 - INSTÄLLT
19.11 - INSTÄLLT
20.11 - INSTÄLLT
21.11 - INSTÄLLT
22.11 - INSTÄLLT


osv.

Den informationen möttes jag av på SJ's hemsida. Köra bil in till stan var inte att tänka på. Vägarna snöades igen på en kvart. Så det blev att stanna hemma för min del. J'vla väder!! Jag hatart! Fast i mantorp jippie!

Bild: Tord Olsson

Jättetråkigt att stana hemma när jag hade planerat en mys/melodifestivalkväll med tjejerna. Men vi bestämde att vi ska ut och äta i veckan istället :)

Kollade på Melodifestivalen med Mamma. Darin var inte så bra som jag trodde han skulle vara. Hoppades på en upptempolåt, men det var en ballad. Suck. Men den var faktiskt bättre andra gången det är så låten växer så det är väl bra. Jag hejade dock på Cucified Barbara, men de gick bara till Andra chansen.


vinnaregbg.jpg

Nae nu får det fan inte komma mera snö! Men det ska komma runt 50 cm till sa grannen. Jag vill åka utomlands och till värmen, typ nu!

Kollade på film sen, The taking of pelham 123, med mamma och pappa. Men jag somnade.

Och nu ska jag hoppa i säng.
God natt med er!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0