6 Februari

Vaknade av att Eric skulle iväg på fotbollsmatch sådär vid 05.45 :O Men jag sov kvar en stund. Gick upp fixade mig fick en macka och sen begav jag mig till stationen i mjölby. Skulle in till stan och fika med Ronja och Vickan. Fick vänta en stund på Ronja, men det var för att jag kom in tidigt. Hennes nya bil var superfin!

Vickan kom i tid :O ;) Haha! Vi satte oss på Café m. Där blev det en massa prat och skratt som alltid. Känns som att det var en evighet sen jag träffade Ronja. Typ två evckor sedan men endå, med tanke på att vi brukar ses en gång i veckan så var det länge sedan :)

Det var supermysigt att fika med er idag tjejor! <3

Har varit så irriterad idag! Varför prioriteras hon framför mig? Jag blir så arg, vad har jag gjort för fel undrar jag? Fan.


Nu är jag hemma, ska snart hoppa in i duschen. Om ngn timme kommer Evelina hit <3 Då blir det melodifestivaltittande och tjenare kungen :) Ska bli supermys! Blir så glad av den människan!



Nu blir det dusching!
Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0