30 Januari, Buzz, Bowling och Pitchers!

Vaknade av ett vattenfall. Trodde jag.. Men det var Evelina som drack vatten. Supertrevlig kväll hade vi. Men fötterna tog stryk av klackarna. Men vill man vara fin så!

Fick skjuts hem av hennes mamma. Supergulligt.

När jag kom hem blev det frukost och hopp in i duschen. Det var dags för bowling på kvällen!

Jag åkte med 7 tåget in till stan och mötte upp Eric, Daniel, Peter och Abbe innan vi skulle bege oss mot Alex och Natta. Blev en cider där innan taxin kom och hämtade upp oss. Limo-taxi! De ni! Haha!
Hemma hos A&N var det IL och faceare, det var trevlans! Det blev Buzz ett bra tag sen in till Strandgatan för Bowling! Lite trångt i bilen med 7 personer men det funkade :P
Jag var helt inställd på att vinna bowlingen, men med ngra cider i kroppen kanske det inte var den bästa idén jag haft. Men tvåa kom jag iaf, av fyra :P

        

När vi spelat klart ville jag hem, var trött efter fredagen och hade ont i magen, men Eric ville ut. Så blev det och det var kul! Pitchers igen. Det är kul för att det är nytt, men alla känns så små ute på krogen! Varför är det så? Aja, dans dans blev det innan vi begav oss hemåt mot Mjölby i Nissan. Jag somnade. Skönt!

Trevlig kväll allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0