26 Januari

Vaknar av ett sms från chefen på jobbet som vill att jag ska komma så snabbt som möjligt. Så det var bara att stressa upp ur sängen och in i duschen. Äta frukostlunch och dra på sig kläder och åka. Så var inne till tolv.

Gick bra på jobbet. Jag fick jobba så länge jag ville så var kvar till sju ungefär.

Efter jobbet gick jag och Evelina och fikade! Det var supermys!
Den människan gör mig glad.



Jag är riktigt blåst ibland. Jag frågade om de hade laktosfri mjölk eftersom jag ville ha varm choklad. Då sa hon i kassan att de hade lite kvar, men att det nog inte skulle räcka till hela. Hon frågade då om hon kunde blanda med soyamjölk. Jag sa okej. Det var riktigt klanigt gjort. Jag VET sen tidigare att jag får ont i halsen av det, men jag ville prova och se om det hade gått över. Men så var inte fallet. Det slutade med en väldigt svullen hals och svårt att andas, så ingen soyamjölk för mig mera!

Hur som helst var det supermysigt att fika! <3

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0