26 Februari; 80's!

FREDAG!

Jag lyckades gå upp, fixa iordning mig, äta frukost och packa på typ en kvart. Duktigt! Gick sedan ner mot stationen för att gå till jobbet.

Sista vardagen på veckan och det taggades för personalfest på jobbet från typ 9 ;) Härligt! Det var kul på jobet också, så tiden gick fort! Jag och Evelina lunchade på varsin sallad från matkällaren, mums! Det räckte till "kvällsmat" också!

Efter jobet gick vi hem till Nettan som precis flyttat till stan och fixade oss inför 80-tals fest på L'Orient. Det blev volymandes+vofflandes av hår och rosa leggings och benvärmare! Vi blev skitsnygga! Hahah!


<3!


Nettan!

Sen kom de här två brudarna också!





Det bar av till Lorient och där blev det jonglering + stripp innnan min älskling + band spelade! Då blev det en massa dansande och öldrickande.






<3

När klockan slog 12 var det dags att fira EVELINA! Som fyller 20 år!! Grattis gumman!



Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0