25 Januari

Nu blir det lite bloggande här om veckan som varit.

Jag har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn denna vecka, så jag får berätta nu ist vad jag har gjort.

I måndags mådde jag och magen sådära. Jag skulle jobba kväll, så hann ta det lugnt en stun på dagen. Satt och tittade på sista delen av Johan Falk filmen, så stört bra! Men sorglig i slutet..
Jag får sms av chefen vid 14.15 och han undrar om jag kan komma tidigare till jobbet idag. Så jag åkte in till stan och var inne vid tre tiden, ska börja fyra egentligen, så det var ju skönt att få en extra timme!

Träligt att komma hem så sent, men somnade bums när jag kom hem.

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0