24 Februari

Idag var det rikgtig kul på jobbet! Fick göra lite annat än vad jag brukar och tiden bara flög iväg! Härligt!!
Var riktigt sur igår, men idag är jag glad!

Jag jobbade över lite idag för att bli klar med en grej, men han inte färdigt endå, så får fortsätta imorgon. Det blir mer timmar för mig. Härligt det också! Kom dock hem sent men jag orkar ändå inte göra ngt när jag kmr hem. Fick sällskap på tåget och hem (gick med cykeln) av två föredetta vifolkingar. Trevligt!

Idag har solen tittat fram lite också, snart är det vår! Nej, jag är inte optimist :P

Sen efter jobbet imorgon ska jag ut och äta med Ronja och Louise! Ska bli supermys! vi sitter och disskuterar  om vi ska satsa på sushi! :D




Min älskling har varit sjuk nu ett tag. Saknar honom <3

Cypern 08, helt underbart!

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0