22 och 23 Februari

22 Februari

Måndag igen. Började kl. två på jobbet, så det var sovmorgon för min del. Härligt. Tråkigt att jobba dock. Usch. Men kul att träffa Evelejna :) Blev hemgång med halv 10 tåget, som kom kvart i ungefär och då var det inte vanliga pendeln utan ett lyxigare tåg. Det var kul!

23 Februari

Uppgång 05.50.. Det går inga tåg ordentligt, så då är det bara att pallra sig upp när de gå.. Så jobbigt! Ska inte åka förän 8 egentligen, men nu blev det vid 7. Annars hade jag inte kommit till jobbet. Satt och väntade på att jobbet skulle öppna en halvtimme typ. Men men så är det. Jag kom iaf fram till jobbet.

Det var kul i typ en timme. Sen började helvetet. Ibland förstår jag inte människors problem.

Åkte hem sen efter jobbet, men det blev nästan en timme senare än vanligt, så jag har inte hunnit med att göra så mycket hemma idag. Skulle pluggat, men det hinns inte med. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen laga mat till imorgon. Sen är det sängen för min del. Är skittrött! Då är det upp 05.50 igen. Josse längtar...



I paradiset finns inte VATTENFALL!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0