20 Februari ; Jävla snö alltså!

Det känns lite som att det är söndag idag, men det var väl för att jag inte jobbade i fredags kanske.

Vaknade upp hos min älskling <3 Ville sova kvar där, men kännde att jag var tvungen att ta bussen hem för att jag litar inte på att det går ngra tåg. Så nu är jag hemma. Har precis ätit frukost, ska städa senare. Ser ut som ett bombnedslag i rummet.

Ikväll är det tänkt att jag ska in till Lambot med Ronja och Birgis till Louise och hennes pojkvän. Men om inte tågen går som de ska kanske jag får stanna hemma.. Fan vad jag hatar det här. Ska fråga om jag får ta bilen. Tvivlar dock på det. Varför kan inte snön bara försvinna så jag kan åka/göra vad jag vill!! Det är fan förjävligt! Jag skiter väl i att det är klass 2 varning jag ska ut! Så är det bara.

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0