2 Februari

Idag var jag glad när jag vaknade, inte för att jag skulle upp och jobba utan att det inte gjorde lika ont i magen längre! Var dock inte lika glad att min hals hade svullnat upp, så det var bara att springa ner till vattenkokaren och göra te och hoppas på det bästa. Hittade ett par jeans i garderoben som jag inte haft på jättelänge. Hade nästan glömt bort dem, men idag åkte de fram igen! Sån är alltid lika kul när man hittar saker i garderoben.



Cyklade till stationen som vanligt. Inte skottat på småvägarna, men på de större vägarna var det lätt att ta sig fram. Tåget var sent som vanligt, vilket gjorde att jag missade bussen och gick upp till jobbet. Inte bra för halsen.. Det blev en massa te drickande på jobbet. De har börjat med frukt teer nu. Perfekt!

Gick en snabb shopping runda på lunchen, jag och Evelina skulle ha leggings, hon hittade, inte jag. Jag vill ha sånna med fickor på!

Dagens citat: "Oj, hade jag sagt det? Att du skulle få göra det?" Ja, inte ett dugg ledsen för att han gjorde mig ledsen. Har lust att skriva ngt riktigt elakt nu men det ska jag inte göra.


Väl hemma tänkte jag att jag skulle städa mitt rum för det behövs, men jag orkar inte det. När har man motivation till det? Jag brukar ha det på kvällarna när alla gått och laggt sig, men då kan man inte ta fram damsugaren och börja städa. Så jag får tvinga mig själv att göra det imorgon!

Nu ska jag gå och ta ur linser och ta bort smink och dra på mig min rosa mjukisdress och titta på Sex and the City, då blir jag alltid glad igen ;)



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0