16 Februari

Jobbet igår var skitsegt.. Men fick sluta lite tidigare för det fanns inget att göra. Så det var ju skönt! Då gick jag, Evelina och Jenna och tog en öl. Som blev två ;) Himla trevligt sådär efter jobbet!!

Idag har jag jobbat på dagen. Vad skönt det är. Jag är en sån människa som tycker det är bättre att gå upp tidigare och jobba och sen komma hem skapligt och hinna göra ngt efter jobbet, än att sova till typ 10, halv elva och sen vänta på att man ska åka och jobba. Sen inte hinna göra ngt efteråt.



Det var kul på jobbet idag! På lunchen blev det varsin semla för mig och Evelina.
- Går det bra att den laktosfria är glutenfri också? Ehh, ja men varför inte :P Brukar inte vara så förtjust i semlor, men denna var jättegod! Men synd att min specialsemla var så mycket mindre än de vanliga. Men det är väl bra också, semlor är ju inte världens nyttigaste ;)



Skulle egenligen blivit en fika med Evelina efter jobbet, men tiden var knapp, så det fick bli te-drickandes och pratande/skrattande i fikarummet på jobbet en timme eller så. Alltid lika trevligt :)

Somnade på tåget hem. Var rädd att jag hade missat att gå av hemma, men jag vaknade till precis när tåget stannade. Sen var det bara att sätta sig på cykeln och cykla hemåt i snön. Mina fötter var som isbitar när jag kom innanför dörren. Så det var på med tofflor på en gång!

Snart så kommer Eric hit. Det ska bli mys <3

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0