13 Februari

Hello.

Gårkvällen var som sagt skit trevlig! Vaknade upp hos pojkvännen att jag var törstig :P Hade drömt att jag drukit en massa vatten.
Men mest vaknade jag av att min mage värkte som bara den. Fyfan vad ont det gör.. Eric skjutsade hem mig och sa till mig att ta det lugnt och inte göra ngt annat än att slappa. Så jag har kört med Zon idag, sett på ett 24-avsnitt, spännande!

Sen på kvällen blev det melodifestivalen med familjen. Mysigt! Andreas Jonssons låt var sjukt bra! Väldigt fin. Mamma hade en överaskning sa hon, så det blev tittades/sovandes till Avatar fram tills nu! Den filmen är underbar! Somnade dock, men det är för att den är så himla läng!


Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det Alla-Hjärtans-Dag. Jag och Eric ska ut och äta har vi bestämt, och umgås hela dagen. Ska bli mysigt! Jag är så himla kär <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0