Alla Hjärtans Dag

Hade som sagt en överaskning för mig älskling. Han kom hit o åt lunch, sen bar han, jag mamma o pappa iväg till Lkpg.

Innan vi åkte iväg fick jag denna va E, vacker.


Kul att höra någon säga "Säg nu josse, jag gillar inte överaskningar"  Gulligt var det :)
Vi parkerade och det bar av mot Cloetta Center, det var hockey som gällde. LHC-Timrå.








LHC förlorade dock, men det var kul ändå. I andra pausen spelade Björnligan. Åhh gud vad söta de var! Målvakten kunde inte hålla balansen för alla skydd, så han ramlade helatiden. Så otroligt söta var de.

Vi skulle gått ut o ätigt sedan, men vi var så trötta. Åkte hem till E och lagade mat, nån fetaostpaj, mumma. Sen kollade vi på "Den där Mary", eller ja kollade inte, jag sov..

Trevlig dag spenderades med dig, du är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0