3 februari; Superfiin :D

Tisdagar är så otroligt slappa.
Fysik 11.50, gick igenom labben från i fredags. Förstod för en gångs skull.

Jag o R, mailade massor männickor om pa:t. Fått många possitiva svaar, nu är jag pepp på det :D

Efter fysiken var skoladagen slut (som var det ända lektionen för dagen), då gick jag för att prova min klänning som hade kommit! Åh vad vacker den var! (vill inte säga färg, det är hemligt tills dem 6 juni för allmänheten :P)
Lite stor, "du måste äta mer flicka lilla" sa hon i butiken.. Hrmm.. Vad svarar man på sånt? Jag tycker det bara är att sy in den, så blir allt kalasbra :)

Efter det korta besöket där gick jag hela vägen till gymmet. Långt, men det var skönt med en promenad, rensa tankarna från allt. Skönt. Men det blev en lång pratstund med min älsklig på vägen. Han är för underbar. Ska se honom imorgon, det ska bli mysigt.

Tränade ett tag, sen när jag var klar o väntade på bussen, kände jag att jag började få ont i halsen.. Denna "popcorn har fastnat långt bak i halsen känslan" uppenbarade sig. Jag intalade mig själv att det inte var någonting, och begav mig hemmåt.

När jag kom hem hade det blivit värre.
Orkade inte göra någonting alls. Min hals hade svullnat (är det fortfarande) och jag kännde mig som en knölsvan igen. Så det blev att äta lite, sen bara att gosa ner sig i soffan med filt och massor med te, och titta på Dirty sexy money, har inte haft tid med det, så hade några inspelade avsnitt att titta igenom.

Vill verkligen inte att det bryter ut, jag var ju sjut för två veckor sedan.. Brukar aldrig vara sjuk mer än två gånger, max, per år.. Något har hänt.

Så labbraporten, loggboken, sam, religionen, blev inte gjorda..
Har bra tagit det lugnt, det är det ända man kan göra.

Nu ska jag gå o lägga mig.
Får se om jag orkar med simhallen imorgon.

Puss och godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0