20 och 21 februari; Partaj med tjejerna

Igår var det förkrök hos hanna som gällde för att sedan dra vidare. Jag skulle möta Carro, som ja inte sett på år o dar känns det som, inte riktigt sant men iaf, på tåget.

"Sitter vid andra dörren" /C's sms

Ja går till andra dörren i första tåget. Jag går fram o tillbaka som en jojjo i tågvagnen, så visar det sig att hon sitter i andra tågvagnens andra dörr! hur skulle jag kunna veta det liksom ;)

Väl uppe hos hanna var ottilia och lite fler tjejer där, trevlans. Tappade såklart mobilen hemma hos hanna, så den gick sönder. Men denna gång lostnade inte displayen som det gjorde sist jag tappade den hos hanna. En liten förbannelse jag har där skulle jag tro. Ja ngt måste det vara!
Vidare för att träffa Jessica o Martina. Så gulliga hundar J har, hur pluttiga som helst. En lurvig svart, en supersöt björnliknande liten brun och vit hund och en liten begie (stavning?) chihuahua. Märks att jag kan hundraser väl känner jag :P
Senare hamnade vi i någon annans lägenhet, min mobil var på vift men trevligt. Kinesen sen. Träffade en gammal spanskapolare, trevlans.

Tack för en supertrevlig kväll tjejer<3
Måste vi göra om!







Var duktig på att ta bilder på kvällen känner jag, aja. Så kan det va.



Vaknade upp av ett fylle(?)samtal från hanna. Förstod inte vad hon sa. Jag o Eric kunde iaf inte somna om, så det va bara att gå upp. huvudvärk usch.
Har umgåts med honom idag, myspys! Vi tittade på filmen Patrik 1,5. Den var faktiskt jättebra, tjöt lite här och där men se den!

DAGENS CITAT: Man vill ju bra klä av den och stoppa in den, inte hålla på o pilla.
// E om knäck+knäckpapper.

När jag kom hem körde jag på hemma-spa. Ansiktsmask, fixade fötterna med fotfil o fotkräm som luktade kanel(?),härligt!



Ikväll är det melodifestivalen! SKA se det denna vecka, missade förra. Och då var det bra artister med tydligen, så ikväll ska jag tvinga E att titta med mig.
Imorgon bitti är det balträning som gäller, Vi har övat lite hemma nu i veckan och då går det jättebra. Börjar släppa den taknen med att det är jättesvårt lite gran, som sagt man kan inte kunna allt på en gång.

Vi betällde biobiljetter till nästa lördag då blir det Män som hatar kvinnor, tror den är jättebra.

Ha en fortsatt trevlig Lördag!
TJOLLAHOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0