11-12 februari; Två MAI, en kebab utan lök o en grek :p

Halloj.

Igår var det onsdag. En lektion då vi kollade på film. Hotel Rwanda. Bra med hemsk.
Åkte hem, pluggade innan det var dags att åka in till balträningen. Fasen vad svårt det är! Stört, men vi ska klarat älskling<3
Åkte hen till honom sen, köpte mat. Fick grekisksallad, gott! Mötte B o J på pizzerian. Trevlans.

Kunde inte somna innat, inte en enda gång. Var inte skönt att gå upp imorse då.. Relativt kort dag, men massor med hål, jag hatar det!

Syrran kom o mötte mig på rese, gav mig blommor, mumlade ngt om "ta hem dem.. "
Så gjorde det.
Finfina!

(tog bild men nu funkar det inte o ladda upp..) lila var de iaf.

När jag kom hem skulle jag börjat med plugger direkt men kollade på Dirty Sexy Money ;P viktigt. Skulle sätta mig och läsa sedan.. Somnade.. Vaknade inte förns mamma kom hem. Läskigt när man bara somnar sådär. Ska gå o lägga mig tidigt idag. Gick en sväng i lilla förorten för att piggna till, svinkallt! Pig vet jag inte om jag blev riktigt..

Nu ska jag fortsätta med talet och psykologin.

Tjollahoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0